ilevan

Stars when you shine

Low Tide Love - Tipling Rock

一起去海边玩吧






Won't you let me get close to you?

你不打算让我靠近吗

I don't think so think so,

我可不这么想

I don't know the truth

我不明真相

It may take time make time

但我知道可能要过一阵子

you gon' let me in

你才愿让我靠近你

I don't think so think so,

我不这么想

you gon' work again

你会重整旗鼓的

Low Tide Love now

只是你现在处于爱的低潮

Can't you help me get through the grinds?

你不能帮我渡过难关吗

When this life takes time,

要是生活需要时间

I'll make time

我就挤时间出来

I got you on my mind,

我可是惦记着你呐

by the seaside low tide

在落潮的海边

I can be with you

我想和你在一起

You don't think so think so

你似乎不怎么情愿

Will my dream come true?

我会美梦成真吗

Low Tide Love now

你现在处于爱的低潮

Don't you know I can treat you right?

你不知道吗 我能把你宠上天

Over the moonlight tonight it's not so black and white

今夜月色中你吞吞吐吐含含糊糊

Alright,you know that we don't have to speak in code

好吧 你知道我们犯不着用密码交流

Give me that simple signal

只要给我个简单的指示

Yeah let's hit the road

让我们去兜风

Oh I don't take time

我愿意花大把大把的时间

Yeah I'll make time for you

为你挤出我所有时间

Oh yeah you want that

啊哈 这就是你想要的

Well I got that for you

这也正是我为你准备的

Low Tide Love now

在你爱情的小低潮

Low Tide Love now

在你爱情的小低潮


评论
热度(4)

© ilevan | Powered by LOFTER